Serhat Tutumluer

Sunday, October 08, 2006

Erkekler Ağlamaz'da Eski Yeşilçam'ın Tadı Var

atv'nin yeni dizisi 'Erkekler Ağlamaz'in basrol oyuncusu Serhat Tutumluer "Bu dizide silah, kavga yok. Yasama sevgiyle bakan insanlar var. Tipki eski Yeşilçam filmlerindeki gibi..." diyor..

Çaylak, 'Kasirga İnsanlari' ve 'Sahra'dan sonra 'Erkekler Ağlamaz'... Şöhret basamaklarini sessiz ama emin adimlarla tirmanan Serhat Tutumluer, atv'nin yeni dizisi 'Erkekler Ağlamaz' ile izleyicilerin gonlunu fethetmeye geldi. Eski bir motokros yariscisini canlandiran Tutumluer, izleyenlerin dizide Yeşilçam filmlerinin tadıni bulacaginin altini ciziyor.

GERÇEKÇİ BİR DİZİ

* Bize biraz projeden bahsedebilir misiniz?
Serhat Tutumluer: Dizinin proje tasarim sorumlusu Tomris Giritlioglu ile bundan birkac ay once 'Esir Kalpler' adli dizide calismistim. O dizi bitince sundu bu projeyi bana, benim de ilgimi cekti. Çunku, onceki rolumden farkli olarak cok sicak ama biraz da zorlayici bir karakterdi. Ayrica 'Erkekler Ağlamaz' cok gercekci bir dizi.

* Senaryoda sizi etkileyen ne oldu?
Serhat Tutumluer: Maddiyata onem vermeyen, kendilerinden baskalarini dusunen insanlar bu dizidekiler. Bu insanlar biraz gecmiste kaldi. Yasama sevgiyle, sefkatle, emekle bakabilmek onemli bir seydir. Bu zamana kadar televizyonlarda bircok kotu ornek gorduk zaten. Silahlar, kavgalar... Burada kocaman bir aile var. Adeta eski Yeşilçam filmlerindeki gibi bir aile.

* Patrneriniz Demet Evgar'la daha once calismis miydiniz?
Serhat Tutumluer: Bes yil once Nihat Durak'in yonetigi 'Çaylak' isimli bir dizi vardi. Orada ben deli bir gazeteciyi canlandiriyordum. Deli gazetecinin deli sevgilisini canlandiran da Demet'ti. Yani yillar sonra tekrar bir aradayiz.

* Motosikletle cok riskli sahneler var. Dublor kullaniyor musunuz?
Serhat Tutumluer: Evet motosikletle daracik bir mekânda inanilmaz tehlikeli gosteriler yapiliyor. Ben bunu kucuklugumde gormustum. Bu dizinin en buyuk ozelliklerinden biri de, unutulmus degerleri ortaya cikarabilmesi. Motosikletle yapilan bir akrobasi durumu var. Turkiye'- de bu isi uc kisi yapiyormus. Biz de bir tanesi olan Sait Ahmet Yildirim'i bulduk. Dizide benim dublorum...

* Daha once motosiklet kullanmis miydiniz?
Serhat Tutumluer: Hayir ilk kez kullaniyorum. 1-2 hafta egitimden sonra, bindik motosiklete...

TİYATROYA DEVAM...

* Dizi disinda bir de tiyatroda oynuyorsunuz degil mi?
Serhat Tutumluer: İzmit Şehir Tiyatrolari'nin oyuncusuyum. Isil Kasapoglu'nun kurdugu bir tiyatro... Bugunlerde 'Karar Kimin?' adli bir oyunda oynuyorum. İki yildir halen kapali gise oynuyorum. Bunun disinda 'Oyunun Oyunu' isimli bir oyunum daha var.

* Sinema filmi projeniz var mi?
Serhat Tutumluer: Gecen sezon Dervis Zaim'le 'Cenneti Beklerken'i cektik. İlk kez Antalya Altin Portakal Film Festivali'nde gosterime girdi. Film gunumuz sanatcisinin sorumluluklarini elestiriyor. Oradaki tek amacim; Dervis Zaim'in yarattigi karakteri, onun kafasindan gectigi gibi aktarabilmekti.

Serhat Tutumluer
Sabah

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home