Serhat Tutumluer

Friday, March 31, 2006

Forumlardan

Serhat Tutumluer Hakkında Buradaki Foruma Yorum Yazabilirsiniz;

süper
(Gönderen : tutku / 06.10.2005 16:13:59)
oyun bencede çok güzeldi ve harikaydi esra da çok güzel biri ve oyunculuğu harika ama orada en büyük oyuncu tabiki serhat tutumluer ona ben sahradan beri aşığım sounuda istediğim oldu ve onu gördüm çok güzel bi gündü ben onu çooook seviyorum serhat tutumluer duy sesimi lütfen :) tutku

esra bezen
(Gönderen : banu / 21.07.2005 12:15:01)
esra bezen bilgini izlediğimde bir kez daha hayran oldum tebrikler esra

kıskanıyorum ya
(Gönderen : gaye / 27.02.2005 20:16:38)
ya kıskanıyorum,yeter ya serhat tutumluer,bu hafta gittim ben oyuna herkezin dedigi gibi oyun ve serhat tutumluer harika,maili varsa nolur cevap atsın ya,mailim gayeguray@superposta.com çıkışta tanıştım,harika bi insan ya çok sıcakkanlı,güler yüzlü,,haftaya tekrar aksanatta olcam..

BENDE DELİ OLDUM
(Gönderen : DİLEK DERELİ / 23.02.2005 17:01:18)
BİR OYUNU BAŞTAN SONA HEYECANLA İZLEMEK YA OYUNUN İYİ OLDUĞUNU, YADA OYUNCULARIN İYİ OLDUĞUNU GÖSTERİR.AMA BİR GERÇEKTE SERHAT TUTUMLUER IN TAMAMİYLE OYUNU GÖTÜRDÜĞÜ.DİĞER OYUNCULARADA HAKSIZLIK ETMEK İSTEMEM AMA SERHAT TUTUMLUER BAŞKA DOĞARKEN TİYATRO SANATÇISI RUHUYLA DOĞMUŞ.ANNESİNİ TANIYIP TEŞEKKÜR ETMEK İSTERDİM.AMA ALLAHA TEŞEKKÜR EDİYORUM ONU BİZLE TANIŞTIRDIĞI İÇİN.LÜTFEN SİTE AÇSIN MAİL YOLLAMAK İSTİYORUM.YADA MAİL ADRESİNİ BİZE ULAŞTIRSIN BİRŞEKİLDE.


(Gönderen : sema / 03.02.2005 00:35:28)
oyunun güzelliği biraz da mor ve ötesinin yaptığı müziklerde yatıyor..tek kelimeyle harika.başarılarının devamını dilerim.

Süper
(Gönderen : Gaye / 02.02.2005 18:10:47)
Antalya 'da olsaydı keşke...Serhat TUTUMLUER yine döktürmüştür tabiri caizse.Dizinin reytingleri onun sayesinde fırladı.Hacettepe üniversitesi konservatuar bölümünden mezunmuş.İşinin hakkını verenlerden.Ne diyeyim başarılı,sağlıklı,mutlu,huzurlu,sonra bol paralı bir hayatı olsun :)

BAŞ TACI
(Gönderen : GİZEM / 26.01.2005 14:58:38)
BU OYUN BİR BAŞ TACI , ŞUBATTA DA OYUNDAYIZ.TEBRİK EDİYORUM.SERHAT TUTUMLUER SEN NE GÜZEL ŞEYSİN ÖYLE.BİZİ TİYATROYADA BAĞLADIN

doyumsuz bir oyun
(Gönderen : karsıl / 24.01.2005 12:40:56)
çok etkilendim bu oyundan tam 3 kez izleme fırsatı buldum çok haz aldım.tabi 3 kez izlememde oyunun yanısıra serhat tutumluerinde rolü büyük.onu çok beğeniyorum yeni oyunuda görüşmek üzere.

mükemmeldi
(Gönderen : canan d. / 20.01.2005 13:49:47)
çok güzel bir oyundu. herkese tşk. ama özellikle serhat tutumluere ayrı tşk ediyorum.onu çok seviyorum dizisine sırf onun için katlanıyorum.helal olsun dizinin reytinglerini bi anda yükseltti.oda okursa sevinirim.

SİNEMA
(Gönderen : Dilek DERELİ / 18.01.2005 13:45:29)
serhatı artık bir sinema filminde görme zamanı geldi diye düşünüyorum , tüm yapımcıların dikkatine aşk delisi böylesine kalite oyuncuyu sinemaya kazandırmalı diye düşünüyorum.

fanatik
(Gönderen : Dilek DERELİ / 12.01.2005 15:59:05)
ne demekse fanatik ben ondanım işte.görüşlerimizi aldığı için site yönetimine,bize oyunu sevdirdiği için sehata, iyi yönetiği için yönetmene seni çok sevdiğim için kendime teşekkür ediyorum .(sen 'den Kastım serhat) serhatada okutun lütfen.

aşk delisi olduk
(Gönderen : sezen / 12.01.2005 15:54:27)
vallahi pes dedirticek bi oyun.başarıların devamını diliyorum.

DOĞAÇLAMA
(Gönderen : Dilek DERELİ / 06.01.2005 13:31:05)
Ben çok tiyatro oyunu izledim çok tiyatro sanatçısı takip ettim ama, serhat gibi bakışlarını derinden hissettiren bir oyuncu görmedim.size abartı gelebilir ama oyunun afişindeki resimde dahi rolündeki derin ma içeren bakışları izleyiciye işliyor. Veserhatın oyunu sevdirmesini Gerçek bir profesyonel olduğunu bana aktarmasına bayıldım.Herkese bu oyunu tavsiye edebilirim.Elimde olsa her pazar gitmek isterdim.Seni takdir ediyorum Serhat.

serhatla herşey güzel
(Gönderen : dilek / 30.12.2004 13:01:12)
oyun güzel yönetende iyi ama iş birazda oyuncuda , oynadığı diziyede soluk getirdi bence serhat bu işi biliyor.aşk delisi serhatla güzel.

Serhat Tutumluer
nevarneyok

3 Comments:

  • bugün oyununuzu seyrettim.sizi üçüncü kez seyrediyorum tiyatroda.oyunculuğunuzu kritik edecek değilim,gerçekten iyisiniz.benim dikkatimi çeken Serhat tutumluer'in oyun biter bitmez ki tutumu.oyuncu kişiliğinizden sıyrılıyo olabilirsiniz de yüzünüzdeki bezginliğin seyircinin özellikle küçük yaştaki izleyicilerin kafasında tiyatroyla ilgili olumsuz fikirler oluşturma ihtimalini göz ardı etmeyin.gülümsemeli günler

    By Anonymous Anonymous, At 8:53 AM  

  • serhat tutumluer tek kelime ile mükemmel ötesi bir oyuncu.ben mükemmel ötesi o insanla tanışma ve oyununa gitme şerefine nail oldum.herkese önce serhat tutmluerin oyunlarına gidip mükemmel olan oyunculuğunu görmenizi öneririm.Ayrıca onun seveninin yani gerçekten gönülden seveninin bir gün karşısına çıkacağınada eminim.sevgiler. yasemin soner

    By Anonymous Anonymous, At 8:53 AM  

  • NASIL ANLATIRLAR SENİ BİLMİYORUM AMA HASTALIK DERECESİNDE BEGENİYORUM SENİ SERHAT.SANMA Kİ HER OYUNCUYU BU SEKİLDE BEGENDİĞİMİ.RESİMLERİNLE OYNAYIP İKİMİZİN RESMİNİ BİRLEŞTİRİYORUM.
    SEN COK ÖZELSİN COK AMA COK SEVGİLERİMLE

    By Blogger kader, At 6:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home